söndag 8 april 2018

We Made it!

Vi klarade oss! Saga blev frisk och jag och John har inte känt av något heller.

Igår skulle vi åkt på 2-års kalas men vi lämnade återbud för att inte riskera att smitta någon. Istället var vi hemma och hade pysseldag och myste. 

Idag hade vi korvgrillning med några kompisar på altanen. När vi gick ut i förmiddags hade jag på mig ullunderställ, fleece och jacka. När gästerna drog hem var det så varmt att bikinin åkte på och vi däckade på varsin solstol medan Saga sov lunch. 








Senare på eftermiddagen la jag årets första blodspår till  Selma. Det tog 15 min att lägga och hon går det på 5, jag måste bromsa henne för att hinna med. När vi ändå var i farten passade vi på att springa 5km och när vi kom hem hade vi grillkväll med Phille som var på besök. 

En lyckad helg och nu väntar tre dagars jobb och sen åker vi en weekend till Marbella. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar