söndag 9 juli 2017

Sommarläsning

Äntligen har jag fått tillbaka mitt läs-sug. Sedan Saga kom har jag knappt läst en enda bok. Tiden finns liksom inte, eller så är det jag som inte prioriterat det.

Men nu när jag börjar jobba igen inser jag hur mycket jag saknat ljudböcker. Så skön avkoppling när man kör 45 min till jobbet. 

Jag har kört Storytel tidigare men nu ska de ha 199 spänn (!!) i månaden så nu testar jag nextory istället. Har hittills lyssnat igenom Sofie Sarenbrands senaste deckare i "Emma Sköld"-serien, superbra, och nu tänker jag ge mig på Camilla Läckbergs - Häxan. 24h lyssnande. Det räcker garanterat fram till semestern! Då ska jag plöja några fysiska böcker också. Ljudbok är bra men jag uppskattar att jag läser mer än dubbelt så snabbt själv...

Laddade även ner en barnbok till Saga som jag läst för henne några kvällar. Går sådär för hon vill hålla i telefonen själv och då trycker hon på massa andra knappar... Har jag sagt att hon lyckats radera hela Johns iPhone? Två gånger. Idag raderade hon även hans applewatch. 

Skitunge.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar