söndag 14 juni 2015

TACK!!

Alltså. Tack! Tack, tack, tack!!

Tack Stenen och tack Tove som ordnade hela dagen så att det blev den grymmaste möhippan i världshistorien. Jag skulle typ kunna gifta mig igen bara för att få göra det här en gång till! Fantastisk dag så välplanerat och det märks att Stenen och Tove kan mig utan och innan i val av aktiviteter och mat!

Rosa bubbel, rosa t-shirtar, musikinspelning i studio, glass, tapas, mango daquiri och avslutning på en bar där det var tillåtet att dansa på borden. Och så poledancen förstås, det har jag aldrig provat förut men det var så jäkla kul! Man får ha en stor gnutta självironi när man ålar runt den där stången men SÅ kul! Jag älskar ju att spexa så det där blev ju värsta succén. Jag har världens träningsvärk idag och blåmärken överallt men jag måste googla om det inte finns Poledance I Linköping...

Och tack alla mina fina vänner som kom och var med och bidrog till denna grymma dag! Flera reste långt till Stockholm för att vara med och alla som rest både långt och lite kortare kom och var glada, påhittiga, roliga och bjöd på sig själva och på våra minnen gjorde mig helt rörd. När alla satt där på picknickfilten när jag kom med Tove och Stenen genom parken var det tur att jag hade solglasögon på mig för jag blev helt tårögd! 

Vilka kompisar jag har! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar