söndag 14 juni 2015

Bölig!

Lite bakis och lite trött efter gårdagens strapatser ligger jag utslagen i sängen och tittar på prinsbröllopet på SVTplay.
Det går inte så bra för jag börjar bara gråta hela tiden. Hittills har jag gråtit så tårarna sprutar vid följande delar

- när prinsen fick se Sofia gå in med sin pappa
-samtliga sånger
-textläsningarna av prinsens och Sofias systrar
-när Victoria tar Daniel i handen under "Fix you"
- under hela prästens tal
- vid utgångsmarchen

Jag hade precis lugnat ner mig till kortegen skulle börja men då ökade flödet igen när jag fick se de fina hästarna och särskilt den busiga fuxen som stod precis bakom vagnen som inte stod med alla fyra benen på marken en enda sekund för han var så upprymd.

Åh så fina de är, prinsen, Sofia och fuxen.

Hur ska det går den 18 juli om jag reagerar såhär när det är någon jag inte ens känner...


Igår innan kortegen hade passerat.

Tur att han inte tog chansen för jag hade nog inte bytt ut John.

Eller?

Nej. Jag har redan en prins.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar