måndag 22 september 2014

Jag upphör aldrig att förvåna!

Fick rycket idag efter jobbet. Slet upp John som satt nedbäddad i soffan och släpade iväg oss till gymet. Där sprang jag sex kilometer på löpbandet. SEX KILOMETER. Inprogramerat på snitt-tid 6min/km så att jag fick pinna på ordentligt i trettiosex minuter. Jag har inte sprungit så långt så snabbt på en evighet. Lätt minst ett år. Fem kilometer har jag väl gjort några gånger med en okej snitt-tid det här året men SEX KILOMETER!? 

Plötsligt händer det. 

Nästa gång ska jag springa åtta! 

Skapligt trött tjej som knappt orkade gå ut från gymet.


PS Jag har redan en extrem värk efter denna pärs. Inte i benen som man kan tro utan i högerarmen. Anledningen? Jag fick håll på högersidan efter ca 30 sekunder och att krama högertummen stenhårt i 35.30 minuter är rätt jobbigt... DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar