onsdag 11 december 2013

Julmarknad och ledarskapsutbildning

Halva veckan har redan gått! 7 arbetsdagar kvar till julledigt. Det är ta mej tusan inte klokt vad fort tiden går!

I lördags var jag ju som sagt med Stenen i Götet och hälsade på Emma och shoppade julklappar och gick på Lisebergs julmarknad. Jag köpte en julklapp till mig själv inne i Mulberrybutiken på NK och Stenen köpte en matta som hon hade spanat in i någon deisgneraffär. På julmarknaden var det knökat med folk och svinkallt så där köpte vi vara varsitt änglaspel och lite polkagrisar innan vi packade in oss i bilen och körde hem i lördags kväll.



I söndagskväll var det dags för nästa resa till Upplands Väsby för tvådagarskurs i ledarskap tillsammans med traineerna från UppVäs och Umeå. En mycket givande kurs måste jag säga. Ledaren var skitbra (vore jobbigt annars när det faktiskt var en ledarskapskurs) och jag tror alla fick en hel del nya insikter, både om sig själva och om vad ledarskap innebär. Lyckat!

Resten av veckan är det fullt upp. Imorgon håller jag och min projektkollega workshop i vårt projekt och på lördags är det dags för Luciabalen som har krävt en hel del föreberedelser och ännu är det lite kvar. På fredag ska jag och John på inflyttningsmiddag hos Stenen och Anton också. Ska bli mycket trevligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar