måndag 17 oktober 2011

Knas

Första tentan av tre är genomförd. Åkte direkt hem och kastade mig i sängen och sov en timma. Nu har jag just vaknat och är extremt sugen på ost och att kolla på julkalender. Osten är okej men det där med julkalender blir svårt att uppbringa i oktober. Skulle väl vara ett avsnitt av mysterier på greveholm på VHS i så fall. Men jag har ingen video.

Jag tror tentan gjorde mig lite knäpp i huvudet. Kanske är lika bra att sova några timmar till...

Ikväll ska jag äta bea så det sprutar ur öronen på kniv å gaffel.

2 kommentarer:

  1. Jag hade jättetrevligt idag :) Det var roligt. Nu måste jag bara testa kommentera igen, bara för att datorn stod på när jag kom hem :) Nattinattis!

    SvaraRadera
  2. Nämen, va tusan, det gick ju idag :) Va roligt, haha! Vi ses imorgon! Kramis

    SvaraRadera