onsdag 13 juli 2011

Nu har jag gjort det igen

Nåt dumt och alldeles onödigt. Jag vet. Men ibland bara måste jag prova.

Jag har färgat och permanentat ögonfransarna. Var på en salong i måndags och gjorde massage och då hade dom det där. Så jag fick ett plötsligt infall att prova och åkte in idag.

En timma tog det och kostade 550. Ögonfransarna rullades upp på en spole och sedan på med permanentvätska. Gjorde inte ont och var inte obehagligt utan bara lite tråkigt att behöva blunda så länge.

Det är fortfarande under utvärdering om det var värt det. Jag har ju långa, raka och spinkiga ögonfransar och ögat blev faktiskt mycket mer öppet nu. Men det blir det ju av en vanlig ögonfransböjare också. Men det går ju å andra sidan bort direkt. Det här sitter i ett bra tag, minst 4 veckor.

Jag är absolut nöjd men nu får det gå några dagar och se om det känns värt att göra nån mer gång. Kul att ha provat.

Jag har kämpat att försöka ta en bra före och efterbild men det gick sådär.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar