onsdag 6 juli 2011

Halvbra onsdag

Hade en stört trevlig kväll igår. Länge sen jag skrattade så mycket.

Tyvärr tyckte inte min mage att kvällen var lika lyckad för jag mådde kasst i natt och kunde inte sova för det kändes som jag hade magsäcken körde brottningsmatch med tarmarna. I morse tog jag det lite lugnt och kom iväg till jobbet vid halv åtta. Hade ett möte vid tio men jag lyckades styra om så vi körde det direkt på morgonen istället så jag kunde gå hem och kurera mig. Misstänker att det var någon mildare version av matförgiftning, har svinont i huvudet och lite feber men magen har börjat tagga ner nu så jag har lyckats tvinga i mig en macka i alla fall..

Men det är nästa så det är värt lite magont för kvällen igår kan jag leva länge på. Mina roliga (och halvstörda) tjejer. Våran servitör måste ha trott att vi var dumma i huvudet allihop när vi låg böjda över bordet och vrålade av skratt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar