söndag 26 december 2010

Juldagen

Igår var det dags för julaftonsfirande nr 2. Vi var hos min karls bror och käkade julbord och öppnade klappar. Min karl har en liten brorson på 6 månader och ungen blev ju helt dränkt i julklappar. Av oss fick han en tigerpyjamas och en mjuk fotboll. Själv fick jag 6 sorters té och teklämmor och två böcker.

Efter julfirandet stack jag hem och svirade om och stack på förfest innan utgången på hotellet. Det blev en skitlyckad kväll, alla var glada och det var härligt att träffa alla vänner och bekanta igen. Det var nog den roligaste kvällen på länge. Jag dansade så jag fick ont i fötterna, drack förvånansvärt goda drinkar och pratade med så mycket folk att min röst är helt borta idag.

Tog inte en enda bild igårkväll så jag lånar två av Magdas:

Kakan, Jennica, Amanda, Me

Jag och Magda på hotellet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar