onsdag 17 november 2010

SMART - Sveriges MAskinRelaterade Teknologer

Har ju missat att berätta om helgen i Stockholm. Några representanter från de olika sektionsstyrelserna från Luleå, Linköping, Lund, Chalmers och KTH tillbringar varje termin en hel helg tillsammans för att byta erfarenheter och lära av varandra.

Jag lärde mig följande:

1. Tur att jag inte går på KTH, studentlivet är inget jämfört med Linköping. Alla bor typ hemma och     umgås i sina gamla kretsar = noll studentliv.

2. Tur att jag inte går på Lunds tekniska högskola. Lund ligger i skåne och jag är skitdålig på skånska.

3. Tur att jag inte går i Luleå för där har de omtentap före jul och riktiga tentap efter jul = helvrickat.

4. Tur att jag inte går på Chalmers för.... Tjaaa, jag vet faktiskt inte. Det verkar ganska bra där. Typ som här. Hade jag inte fått välja Linköping hade jag absolut valt Chalmers. De är uppstyrda. Styret har kavaj till exempel.

1 kommentar:

  1. 5. Tur att jag inte går i Linköping för då skulle jag inte ha min styretkavaj

    SvaraRadera