onsdag 24 november 2010

Back!

Jag börjar äntligen återhämta mig efter en envis förkylning. Det började i fredags och det är först idag jag känner mig bätte. Men jag får skylla mig själv eftersom jag inte har haft tid att kurera mig ordentligt utan jag har varit i skolan ändå. Vi har en labb i reglertekniken på torsdag som kräver oändliga förberedelser. Dessutom hade jag sista kvällslabben i konstruktionsmaterial igår. Har abslut inte haft tid att vara sjuk!

Då är det är bara att preppa med alvedon och köra på ändå. I övrigt har jag bara sovit. Sömn är den bästa medicinen. Därav den låga uppdatering här på bloggen.

Men nu börjar det arta sig, tog eftermiddagen ledigt för att verkligen vila ut och bli frisk. Nu ska jag äta pepparkaksdeg och vila i soffan resten av dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar