tisdag 6 februari 2018

Helgen som gått

I lördags kom äntligen John hem. Det första han fick göra var att iförd vita sneakers, just hemkommen från ett 20gradigt San Fran, hjälpa mig skotta bort de 40 cm snö som föll natten till lördag så att jag kunde få ut bilen och åka till min och Selmas nosework-kurs. 

Selma var duktig som vanligt och väl hemma igen hade John presentutdelning av de fynd han gjort i USA. Både jag och Saga fick fina Ralp Lauren-kläder. 

På kvällen var vi på trettioårsfest för en av Johns kompisar. Det var Mexico-tema. Det märks att jag inte är så fest-van längre för den där Tequilan tog knäcken på mig så kl 00 ville jag åka hem. Sprit är skit. 

När jag kvicknat till på söndagen kunde vi i alla fall njuta av en härlig vinterdag! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar