måndag 24 januari 2011

Borr-måndag

Måndag igen. Skola 8-15 och nu är jag hemma en vända för att skriva ut lite grejer. Skolans skrivare och jag är osams så det är tur att jag har min lilla laser-jet här hemma som aldrig sviker. Ibland tar färgen slut men då bara skakar man på den lite sådär små-våldsamt och sedan fungerar den utmärkt igen.

Nu ska jag kasta mig i ett bad och plöja materialet vi fått för en konstruktionsuppgift i Fluidmekaniska system. Vi ska designa en bergborr (?!) men massa komponenter som jag inte riktigt vet hur de funkar. Har inte kommit in i kursen ännu så jag har ingen aning om någonting just nu men det brukar reda ut sig efter ett tag.

Kolla vilken tjusig liten sak va? Det är bara själva borren och hydrauliken vi ska fixa. Bara och bara...


Ska vara tillbaka i skolan för kvällmöte kl 18. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar